Moja domowa pizza


Dziś dla całej rodzinki mojej zrobiłam pizze domową. Nie chce się chwalić ale wyszła przepyszna palce lizać niczym taka jak w mojej przepysznej pizzerii Zielona
Oto przepis 

11 komentarze:

Smoothie







Przepis na przepyszny  napoju z lodami. Szukając po necie natknęłam się na fajny przepis który nazywa się Smoothie. Właśnie takie coś chciałam zrobić lody z napojem. Witaminki plus kalorie ale co tam jest lato cieszmy się nim.







1 komentarze:

Pina Colada


Drink PINA COLADA - kiedy myślicie o idealnych wakacjach w głowie pojawiają się Wam zapewne obrazki złocistej plaży, błękitnego morza i pięknych kobiet odzianych w skąpe bikini (bądź jak kto woli mężczyzn). W tej fantastycznej wizji na pewno jest jeszcze coś. Przepyszny drink pity z orzecha kokosowego. Co to może być? Tylko jedno. Pina Colada! Zobacz przepis na drink Pina Colada!




0 komentarze:

Domowa pieczona bułka



Uwielbiam domową bułkę, kiedy moja mama piecze ją ja już nie mogę się doczekać kiedy wyciągnę w piekarnika i zjem jeszcze ciepłą. Uwielbiam jej smak!!!
Po prostu jest boska nie patrzę wtedy na kalorie

1 komentarze:

Inne placki ziemniaczane z cukinią


Placki ziemniaczane możesz zrobić z dodatkiem cukinii. Będą pyszne i delikatne w smaku dzięki obecności cukinii. To świetny pomysł na obiad ale również na kolację.


0 komentarze:

Pyszna Szarlotka




Szarlotka jej smak każdego zadowoli i nie znam osoby które by tego ciasta nie lubiła. Dobra jest na każdą okazje, najlepiej smakuje latem.



1 komentarze:

Banany w czekoladzie na patyku


1 komentarze:

Babeczki owocowe





Kiedyś, jako dziecko, byłam w stanie wydać ostatnie grosiki w cukierni na takie właśnie babeczki ;) Teraz robię je sama. I są o niebo lepsze od jakichkolwiek kupnych!


0 komentarze:

Konkurs- ponad 1000 produktów Garniera do wygrania

0 komentarze:

Babeczki z czereśniami





 "Wspaniałe babeczki - robi się je bardzo szybko, łatwo a potem z przyjemnością zjada; babeczki pięknie wyrastają; na pewno często będę je robiła nie tylko z czereśniami ale również z jagodami"




0 komentarze:

Ciasto frańcuskie a może jeżyny w galaretce z białego wina

                                       



1 komentarze:

Pomarańczowy sernik z sosem malinowym


Błyskawiczny sernik i bardzo przyjemny w przygotowaniu. Rozpływa się w ustach najlepszy jest do jedzenia na drugi dzień można go podawać z różnymi owocami

3 komentarze:

Pyszny kompot z rabarbaru


Wyjątkowy smak. Atmosfera lata. Upalny wakacyjny dzień, obiad... 

Pierwsze osy zwabione słodyczą, pierwszy w tym sezonie kompot rabarbarowy. Chłodny. Gaszący pragnienie. Kwaskowatość i słodycz mieszają się w smaku nie do opisania.

1 komentarze:

Sorbet z granatu


Fajne orzeźwienie na upalne dni łatwy do zrobienia i nie zajmuje dużo czasu.

2 szklanki soku z grantu

3 komentarze:

Paski kurczaka do tortilli


Leniwy dzień co zrobić na obiad..... oto przepis


2 komentarze:

Drobiazg bardzo kaloryczny deser




Odpoczynek każda kobieta go potrzebuje.
Smak który urzeka nasze podniebienie
Owoce co pozwalają nam żyć

2 komentarze:

Tarta czekoladowa



Jedwabiście gładka rozpływająca się w ustach. Mocno czekoladowa, przepyszna  tarta coś niesamowitego. Lekka a 
zarazem letnia 


4 komentarze:

Sernik cappuccino z carmelem

 Gładki sernik w parze z wielkim smakiem kawy to jest niezłe lekarstwo dla naszego podniebienia.



2 komentarze:

Wiśniowa kruszanka


Już mamy prawie połowę lipca sezon wiśniowy powoli sie kończy dlatego postanowiłam ich jeszcze wykorzystać w moich wypiekach

Składniki na ciasto:

3 szklanki mąki
1 szklanka cukru pudru 
200 dkg margaryny
5 żółtek
3-4 łyżki śmietany
2 łyżeczki proszku do pieczenia
1 łyżka octu


0 komentarze:

Sałatka z kurczaka z winogronami


Składniki:
Pierś z kurczaka, czerwony winogron, solone orzeszki nerkowce, jabłko, drobno posienkana czerowna cebula, posiekany koperek

Łączymy wszystkie składniki dodajemy majonez sól i pieprz oraz 1 łyżkę soku z limonki 
Podawać z grzankami:)





0 komentarze: