Moja domowa pizza


Dziś dla całej rodzinki mojej zrobiłam pizze domową. Nie chce się chwalić ale wyszła przepyszna palce lizać niczym taka jak w mojej przepysznej pizzerii Zielona
Oto przepis 


Ciasto:


2 ½ szkl mąki
5dag drożdży
2 łyżki oleju
1 łyżka cukru
1 łyżeczka soli
1 łyżka wody ciepłej
Mleko do zarobienie ciasta

Wykonanie:

Drożdże rozrobić w wodzie, dodać cukru, sól, olej, mąkę i wymieszać i zarobić ciasto. Zostawić do wyrośnięcia. Jak wyrośnie wyłożyć na blaszkę i podpiec. Ciasto posmarować przecierem pomidorowym lub keczupem i dać takie składniki jakie lubimy pieczarki, cebula, papryka, szynkę, pomidory, kukurydza i inne. Na koniec dodajemy wszystkie przyprawy do pizzy, oregano, bazylia i przykrywamy dużą ilością sera
SmacznegoJ   


11 komentarzy:

  1. Uwielbiam pizze z duża ilością sera:D Ja dzisiaj ugotowałam leczo:]pycha!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. o wow ! na pewno pojawi się na moim stole w tym tygodniu. wygląda przepysznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przypiec. Ale w jakiej temperaturze i jak długo? Ile piec po nałożeniu wszystkich składników? I na jakiej wysokości położyć tę pizzę w piekarniku?
    Byłabym wdzięczna za odpowiedź, bo mnie nigy pizza nie wyrasta, w dodatku boję się, że opadnie po otworzeniu w międzyczasie piekarnika. Twoja wygląda przepysznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przypiec aż ciasto urośnie w temperaturze 200 C
    A po nałożeniu wszystkich składników piekłam 30 minut ale trzeba zaglądać do tej pizzy i patrzeć na ciasto jakie jest najlepiej wykałaczką sprawdzać czy jest dobre.
    wysokość środkowa u mnie w piekarniku
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda jak z Pizzy Hut;p Pyszności;)
    Genialny blog, dodaję do obserowowanych;)

    SERDECZNIE ZAPRASZAM DO MNIE:

    the-blondes-pancakes-of-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. a ile mleka mniej więcej? nie wiem jaką to ciasto ma mieć konsystencję.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny przepis ale mało precyzyjny dla kompletnych laików którzy nigdy nie robili w życiu ciasta do pizzy a chcieli by spróbować :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę nie jest trudne do zrobie to ciasto mleka potrzebujemy tyle żeby zarobić ciasto musi być miękie tak jak np. na pierogi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Robiłam pizze kilka dni temu.
    Taka domowa jest najlepsza.

    zapraszam na
    www.searchingforanamaranth.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. o wow wygląda przepysznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. A skąd mleko? ciasta na pizzę nie robi się z mlekiem.

    OdpowiedzUsuń