Drobiazg bardzo kaloryczny deser




Odpoczynek każda kobieta go potrzebuje.
Smak który urzeka nasze podniebienie
Owoce co pozwalają nam żyć


To jest nam do pełni szczęścia potrzebne

Drobiazg tak nazywa się deser który przestawiam 


Składniki

1 opakowanie budyniu waniliowego
1 łyżeczka  ekstraktu z wanilii
2 szklanki mleka
1/4 szklanki śmietany
bita śmietana śnieżka
Truskawki 
Jagody
Ciastka herbatniki

Przygotowanie:

Dokładnie wymieszać mikserem  budyń ekstrakt z wanilii mleko i śmietanę aż zrobi nam się miękka forma tzw. puddingu. I odkładamy do lodówki.


Przygotowujemy naczynie w  którym będziemy robić deser na sam dół dajemy ciastka herbatniki ( koleżanka dawała świeżą bułeczkę na zdjęciu jest) następnie nasz pudding, bita śmietana i truskawki 



Już bez ciastek lub bułeczki na truskawki dajemy pudding i bitą śmietanę na to jagody

Całą czynność powtarzamy na sam wierzch naszego naczynia 

Smacznego!:) 


2 komentarze:

  1. oj, wygląda tak smakowicie, że na pewno zajrzę ! :)

    truskawki i borówki - połączenie idealne!


    ps. Dodaję Cię do obserwowanych i zapraszam na moje rozdanie ("giveaway" po prawej stronie bloga, ) - do wygrania jest DROGOCENNY naszyjnik-serduszko, który bardzo by do Ciebie pasował :)Poza tym byłoby mi szalenie miło, gdybyś zechciała również mnie obserwować..
    Bardzo mi na tym zależy.

    chocarome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. witam
    zajrzałam na blog, gdyż często widzę ten adres na blogu makelifeeasier .. przepisy fajne, ale baaardzo razi mnie brak poprawnej polszczyzny, brak interpunkcji.. blog dodałam do ulubionych, ale proszę zaczać pisać 'po polsku' lub np. poprosić o korektę koleżankę? blog to swego rodzaju 'gazeta' i nie tylko od treści zależy jego powodzenie, ale i od umiejętności ciekawego i poprawnego pisania.. zwroty typu 'na wierzch DAJEMY..' są niedopuszczalne!
    pozdrawiam i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń